sâmbătă, 15 noiembrie 2008

HAZARD






Am deosebita bucurie şi plăcere de a vă recomanda să citiţi o serie de povestiri desprinse din viaţa adevărată şi trăite de însăşi autoarea cărţii. Nu veţi regreta !

,, Pânza de vise şi coşmaruri ce o ţese autoarea prin povestirile sale se desfăşoară cu graţia şi detaşarea unei Eve dăruite cu o personalitate în care coabitează două fiinţe total diferite : una avidă de viaţă , trăindu-şi tinereţea cu pasiune, cu dragoste, cu greşeli şi suferinţe omeneşti şi o alta care rămâne să strângă şi să deretice în urma celeilalte condamnată la luciditate, aflată mereu într-o aşteptare şi o resemnare implacabilă ca într-o dramă euripidiană. " (Visi Ghencea, Slatina, 2004).

UN FIR DE IARBĂ

,, O cunosc pe femeia aceasta ! Privesc imaginea ei răsfrântă în vitrinele magazinelor şi-mi pare că am mai văzut-o ! Ştiu de undeva trupul ei greoi , părul alb şi rochia de mătase înflorată... Se opreşte din mers şi stă de vorbă cu o cunoştinţă. Mă surprinde râsul ei tineresc , trei sunete înalte, calde şi melodioase. Din oglinda geamurilor mă cercetează cu ochi vioi şi maliţioşi întrebându-mă din arcul sprâncenelor : - Ce vrei ? De ce mă urmăreşti ? Roşesc şi dau să mă întorc din drum. Ea face aceeaşi mişcare. Dumnezeule, nu cumva... Ba da, e chiar aşa ... Femeia aceasta sunt eu ! " (Fragment din carte).

Niciun comentariu: